Hulp & contact

Heb je een vraag?
Je vindt het antwoord in de veelgestelde vragen.

terug naar hulp en contact

Je aansluiten bij Gaele

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Ik heb geen mail van Gaele ontvangen. Wat nu?

Hoeveel zal ik besparen?

Wat is het verschil tussen Gaele en groepsaankopen gas en elektriciteit?

Wat gebeurt er als mijn energieleverancier failliet gaat?

Wat zijn de voordelen van een variabel energiecontract?

Top 5

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Hoe gaat het in zijn werk?

Ik heb een professioneel tarief. Kan ik ook deelnemen?

Waarom zou ik moeten meedoen?

Als ik mij inschrijf, moet ik dan verplicht van leverancier veranderen?

Wat moet ik doen om deel te nemen?

Waarom heb ik mijn jaarlijkse afrekeningsfactuur nodig om het inschrijvingsformulier in te vullen en wat als ik die niet heb?

Ik woon in een appartementsgebouw beheerd door een syndicus. Kan ik mij ook inschrijven?

Ik bezit meerdere eigendommen. Kan ik voor elk daarvan een contract afsluiten?

Ik ben een verhuurder / een woonvereniging / een leider van een gemeenschap, mag ik mijn huurders / mijn leden / mijn gemeenschap inschrijven?

Geldt de dienst van Gaele voor het hele land?

Als ik van leverancier verander, moet ik dan mijn vorige leverancier waarschuwen?

Kan ik deelnemen als ik geen gas heb?

Prijzen

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Kan ik het tarief van de onderhandeling genieten als ik al klant ben bij die leverancier?

Zal iedereen echt geld besparen op zijn gas- en elektriciteitsfactuur?

Hoeveel zal ik besparen?

Is het mogelijk dat het tarief dat als winnaar uit de onderhandeling komt niet het laagste van de markt is?

Wat betekent een variabel tarief?

Wat betekent een vast tarief?

Ik wil ingaan op het voorstel en van leverancier veranderen. Wat moet ik doen?

Zonnepanelen

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Kan ik van leverancier veranderen als ik zonnepanelen heb?

Het platform

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Wat doet Gaele?

Waarom heb je bijkomende gegevens over mijn verbruik nodig?

Hoe kan ik de gegevens wijzigen die ik bij mijn inschrijving heb opgegeven?

Waarom is er een e-mailadres vereist om deel te nemen?

Kan ik verschillende aansluitingen ingeven op hetzelfde e-mailadres?

Waartoe dient de individuele link in mijn e-mail?

Mijn huidige contract werd aangegaan in naam van mijn partner. Is dat een probleem?

Verhuizen

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Ik ben net in mijn woning getrokken en heb dus geen informatie over mijn verbruik of mijn uitgaven. Kan ik toch een voorstel krijgen?

Ik woon nog maar enkele maanden in mijn woning. Moet ik een volledig jaar wachten alvorens van leverancier te kunnen veranderen?

Facturatie en betaling

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Wat gebeurt er als ik nog een openstaand saldo heb ten opzichte van mijn leverancier op het moment van de verandering?

Wat gebeurt er als ik nog geld te goed heb van mijn huidige leverancier op het moment van de verandering?

Je inschrijving opzeggen

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Ik heb het voorstel aanvaard maar wil nu toch annuleren. Hoe?

Andere vragen

Alle vragen over hoe je klant kan worden bij Gaele en wat je voordelen zijn

Ik heb geen mail van Gaele ontvangen. Wat nu?

Heeft Gaele ervaring in de gas- en elektriciteitsmarkt?

Waar kan ik de informatie over mijn verbruik aan kilowattuur (kWh) terugvinden?

Waar kan ik de EAN-code(s) terugvinden en wat is dat precies?

Worden mijn persoonsgegevens beschermd?

Wie zit er achter Gaele?

Wie kan ik contacteren als ik vragen heb?

Kiest Gaele altijd voor groene energie?

Bestaat er een risico dat de dienstverlening minder goed is dan de dienstverlening van grote leveranciers zoals Engie en Luminus?

Moet ik annuleringskosten betalen bij de verbreking van mijn huidige contract?

Wanneer zal mijn nieuwe contract ingaan?

Als ik van leverancier verander, moet ik dan vrezen voor een onderbreking in de energie- of gastoevoer?

Als ik van leverancier verander, moet ik dan mijn installatie veranderen?

Wat zal er veranderen als ik kies voor een nieuwe leverancier?

Wat gebeurt er op het einde van mijn nieuwe contract?

Wat gebeurt er met mijn groenestroomcertificaten als ik van leverancier verander?

Wat is het verschil tussen Gaele en groepsaankopen gas en elektriciteit?

Je antwoord niet gevonden?

Onze medewerkers helpen je graag verder. Contacteer ons.

Bel ons

Elke werkdag van
9u tot 12u en 13u tot 16u30

Stuur ons een mailtje

Stel je vraag en één van onze collega's

neemt snel contact op.

Ontdek Gaele

Contact

Kortrijksesteenweg 387

8530 Harelbeke

+32 (0)2 899 04 68

info@gaele.be

Je energiemakelaar voor
KMO, industrie en overheid

Duurzame energieoplossingen

Ultrasnel elektrisch laden